21 Jun selamat tinggal stor...

hari ni ari terakhir aku kat SI COMEL sebab tak lama lagi aku dah nak gi INSTEP dah.. selamat tinggal warga stor kekadang mmg sayu sikit perasaan walaupon tak sampai sebulan tapi semangat persahabatan tu ada dalamjiwa same2 bekerja.. terutama duke la.. banyak mende aku ngn dia same2 buat dari tingkatan 3 aku ngn dia, sokmo la katekan aku ade benda nak buat kompem dia ade ngn aku mastermind pon mesti dia ngn aku n aku harap persahabatn ni sampai bila-bila..

lepas ni tak tahula sampai bila dia nak kije sini yang pnting balik aku kene jumpa dia nak talipon kita ni bukan anak lord kan hahaha.. sebelum balik tadi sempat jugak aku amik gambo dlm stor tu dengan cik su, Kak Ra, Sam gemok, Pokloh, Nazri n Man.. insyaAllah aku akan buat yang terbaik..
Alhamdulillah rezki aku kat INSTEP tiba masanya aku bnggakan makbapak aku..
 tido dulu sok nak buat persiapan plk esok.. doakan aku ye...

No comments :