27 Jun 2000 selasa

terasa bahang SPM yang semakin hampir bagi menentukan masa depan hidup ku, pencorakan jalan kehidupan seterusnya..

pagi ni aku tak terus masuk kelas aku main-main dulu kat luar nag member aku sambil perhatikan yati tengah berbual kat luar tu.. manis sungguh senyumnya haha apakan daya orang pemalu macam aku berangan jela kejenye.. masa masuk kut pintu belakang tengok Pizi tengah gunting rambut Yus.. yang tak tahan boleh plak gi gunting telinga member plak haha.. sakan aku gelak..

jap lagi nak menjawab kertas addmate ketas 1 n 2 plak... mate plajaran yang paling aku suka.(ceh)
tak tahulah berapa la aku dapat nin, 3 orang je bdak lelaki yang amik addmatedalam kelas aku termasuk ngn aku skali haa.. nak dijadikan cite, awal tahun aritu cikgu amik kira markah last exam tahun lepas pas tu dia kata
      "saya amat kecewa dengan markah kamu semua, siapa yang markah dia bawah 10markah jangan amik paper ni tahun ni"
semua member aku bawah sepuluh, aku plak ngam-ngam 10 markah cikgu huda pandang aku n anguk je.. mampus la jawabnya.. yang member plak bantai gelak kat belakang choiii..
         takpe sok kertas sains tambahan plak stadi la harapnya..

malam ni plak ada kelas sejarah n matematik, aku amik keputusan nak masuk kelas matematik sebab member aku ramai, Duke, Fix, Adi, Peja, Denan, Yati pon ada sekali bertambah semangat nak belajar haa. masa balik td ada gak tgok yati tengh tunggu bapak dia masa aku ngah tggu Liyas (member kg aku gi skolah sama-sama) terserempak plak Nadia, nadia lawa ni dia minat ngn Liyas nth cmnela bleh gosip ngn Liyas.. Biasala Liyas ni jambu ramai awek minat haha, pastu dia tegur aku ajak balik sekali padahal jalan balik asing2 mgkin dia gurau la tuh...

papepon aku dah ngntuk.. buku sains tambahan dari tadi dh terbukak cheh!!
selamat malam weh..