28 Jun 2000 Rabu dah...

haa.. aku dah kabo dh.. bukan aku stadi pon malam tadi eksen je lebih adik-2 jangan jadikan contoh ye.. ntah la apa yang aku pikirkan padahal semua tu utk aku, bkn utk org lain pon.. papepon paper Sains Tambahan aku jawab setenangnya meskipon dalam kepala aku masa tu penuh ngn tanda soal..
kertas dua plak menyusul 15 minit lepas waktu rehat.. aku rasa ceria pelik je macam ada rasa sesuatu je..
     time balik sekolah tadi masa lalu ikut tali air tu tetiba bleh plak aku teringat member lama kat sekolah rendah yang dah lama tak jumpa macam Naim Nasai, Mahyudin, Nasrul n member sekelas tetiba dtg perasaan ni, besnya kalau dapat jumpa balik suatu hari nanti kut.

    malam ni plak ada kelas tambahan BM kat sekolah aku duduk kat belakang skali, sekali-skali aku curi2 pandang yati yg duk kat depan tu, cantik sungguh baju kurung dia hahaha.. segan tak abis2
 masa nak balik tu aku buat2 suluh yati ngn lampu motor aku tapi dia tak perasan pon..

p/s: andai kau tahu isi hatiku yati