kerja pertama di tahun baru...... sabtu 6 januari..

hahaha sebab ayah aku tgok aku melepak makn tidor je kerjanya ayah aku carikan aku kerja hahaha padan muka aku.. name tokey aku abang Jalil, ari ni naik van dia menuju ke kedai makan dia kat bando nun.. name restoran dia Restoran Miza, antara kedai makan popular kat bando ni, kene palak aku kene jaga nasi ayam sebab utama orang berebut makn kat kedai dia sebab nasi ayam dia power..
dia ade jugak jual sup dengan nasi putih.
aku berkenalang nagn Abg Man(tukan buat nasi ayam), Abg Man(taiko air), Kak Na n Kak Aida(pelayan), Rusdi (basuh pinggang).
      disebabkan hari ni hari sabtu mmg ramai giler datang makan kat kedai ni sampai berebut-rebut ha, sampai ngn aku skali dorang gelak gaduh sangat buat kerja.. yela dah mmg ramai giler naik kejang kaki aku sampai balik kul 6 tadi terkangkang atas motor menahan kekejangan haha.. tula bukan senang nak cari duit der...
sok keje lagi...