tebas Kubur.... sabtu 30 Dis...

biasanya toki belah ayah aku akan wat makan2 raya ketiga sesambil tu kitorang akan gi tebas lalang n rumput yang membiak kat situ kalu dulu-dulu mane kmpung yang ade kubur sedara semua kitorang gi, disebabkan tahun ni ade yang bizi so raya keempat baru stat menebas, lagipon kul 10 nanti nk gi jenjalan raya plak hahahh tak abis2 geng aku ni..

kul 10 aku g amik denan ngn moto TK aku pastu berkumpul kat umah duke skali ngn adi, bos takleh datang ntah dari mane plak bisul kene kat dia tu, mmg dh lame mak duke nk jumpa member anak dia ni tu yang suruh sangt lepak umah dia hahaha..
aku, denan, adi, duke, yus, man, fix, gi ronda uamah adi layan cd APO? la plak, kendia baru gi umah aku plak makn ape yang patut..

masa ondaway nak gi umh denan dan-dan polis tengah tahan orang tak pakai helmet kat jalan Kebor aku dengan gabra terus pusing mengejut nasib baik takde kete kat blakang tu, aku pakai helmet denan yang tak pakai.. polis tu plak bleh dia saman orang mase raya ni nak duit raya la tu hahaha...
papepon tahun ni kitorang sronok bleh braya sesame.. tahun-tahun yang mendatang tak pasti bleh ke idak beraya bersama haa.. insyaAllah...
adioseee...