13 mei.. main gusti

hari ini aku lalui seperti biasa.. apalagi yang dapat dirasai oleh seorang teman apabila teman baik mendapat melanjutkan pelajaran ke sebuat universiti walaupun hanya universiti tempatan.. aku meluangkan masa bersama yus menemani denan ke bandar untuk beli pakaian untuk ke u nanti sesambil tu sempat juga ke bank membuat kad bank yang baru yela dah dapat masuk U dapatla bantuan pelajaan kan nak membayarnya nanti yang jenuhnya hahaha.. teserempak plak dengan Boh dia ondaway pegi hantar borang kat politeknik kota.. semoga berjaya boh..

petang tadi mase lepak kat umah boring plak nak buat pe, koling umah duke dia pon sama macm aku tengah terkulat-kulat kat umah tu..
"jom gi umah adi.. lame tak wresling ni.. adi kate dia beli pc baru boh!!"
     "bereh aku tunggu mung dinun"
sampai magrib jugakla kitorang layan wresling main games wwf smackdown.. kitorangkan mmg minat gusti sampi sanggup bangu memalam buta semata-mata nk layan wreslemania cis..
sambil main gusti ade jugak dapat minum air teh mak adi buat hahaha...
pape pon tu je rutin hari ni mata dah berair nak tido

adios.. semoga catatan hari ini dapat aku kenang suatu hari nati hahaha...

No comments :