sabtu 12 mei... duhai kucing...

assalamualaikum...
emm malam ni nak tulis ape ye.. haaa.. korang pernah bela kucing? famili aku ade bela kucing warna dia putih n tompok hitam, mmg biase je tapi yang peliknya jari kucing ni semua terlebih ade 6 jari dah macam bunga aku tengok hahaha.. kucing ni abg aku jumpa kat bawah rumah selalu sanat dia cari makan kat umah aku so abag aku amik bela la pandai kucing ni kalu nk berak or kncing terus dia gi kat pintu sambil mengiau haha

2, 3 hari lepas abg aku ade belai kucing tpi ntah kenapa tetiba di cakar lengan abg aku terus abg aku lepas n sepak sampai jatuh tngga, start tu kucing aku demam, semalam tak balik umah tau2 jatuh dalam lubang padahal bukan lubang dlam pon lubang tu.. tapi apakan daya ajalnya hampir tiba..
petang tadi aku n adik beradik aku sempat tengok kucing menghembus napasnya yang terakhir sebak jugakla rasanya.. aku tanam kat belakang rumah...

malam tadi denan ada buat sembahyang hajat nk gi UiTM senin ni dah ha.. semoga selamat sahabatku di rantau orang jangn dilupakan member mu disini..

aku pon dapat gak tawaran ke politeknik pasir gudang diploma grafik hahaha... tgok la camne nanti.. aghh aku nk tido lu neh.. papehal jumpa lagi