29 April tahun tersebut...

ari ni ari ahad... dah berapa hari aku n member2 aku kecewa sebab dalam ramai-ramai member aku ni takde sorang yang dapat masuk UPU sedih gilo rasenye nak menagis pon ade tula pasal malas sangat nak belajar nak salah kan sapa hahaha mujurla dalam reramai tu Denan sorang yang diterima masuk kat UiTM dalam bidang Senireka n Senilukis.. jadi artisla nampaknya member aku sorang ni nanti..

          hari ni Tok Teh Jah besfren tok aku menghembus nafasnya yg terakhir kira-2 jm 2 petang tadi, arwah n Arwah toki him dulu banyak jasa ngn famili  tok aku macam2 dia tolong keluarga  mak aku dulu sampai tanah tok duduk sekarang pon dia jual murah2 je. pasal tu kami rapat.. satu lagi arwah suka melatah suka sangt org usik dia hahaha semoga arwah berada dalam kalangan orang2 beriman.. Al-Fatihah.....
Arwah dimandikan dan di sembahyangkan di surau dan selesai pengebumian sebelum waktu magrib..

patut la malam tadi masa aku bangun tegok WWF Wreslemania hujan lebat juga rupanya ada orang nak pergi... amin...