selasa.. 8 mei.. teman denan medical check up...

asalamualaikum... dalam sempat tak sempat ni bleh jugak aku menulis dalam buku buruk nin tkpe takkisah pon buku ni jugak nnti kalu aku rindu nagn member aku, nak imbas perjalanan hidup aku hahaha.. hari nin aku, adi, n duke teman denan buat medical checkup kat bando sesambil tu bleh pusing bandar.. sampai je kat klinik mmg ramai tengah menunggu.. perghh mmg ramai yang bleh masuk u aku rase hahaha.. lepas setel kitorang pusing2 jap makann2 denan belanja haha

petang tadi bos tepun aku, dia kate dia dapat masuk Politek kota (trg) ni suka betul dia mane tak suka bleh sambung blajar kan.. nak jadi lebih maju...
       lupa nak tulis kemarin kitorang semua gi ke pantai lagi mandi manda la bes wo kali ni semua cukup termasuk zizi n fix baru bes bersuka ria lepak2, baring2 lepas ni masing2 dah bizi tak tahu bila bleh jumpa camni balik kan the best moment nih....