4 nov .....

hari ni pagi2 dah siap.. walaupon hari sabtu aku tetap bersemangat nak gi skolah tautak pasal pe.. ada jamuan kat perpustakaan sekolah.. aku sebagai naib pengerusi perpustakaan sekolah mmg aku wajib hadir haha. lagipon ni jamuan perpisahan..
  terigat dulu mase form 1 nak jadi pengawas pustak sebab pak sedara aku form5 pon jadi gak so aku pinjam baju n seluar dia lepas tu hinggalah form 5 aku stil jadi pengawas pustaka n mcm2 jenis org aku jumpa dalm pustaka hahaha
   sebelum buat jamuan kenela kemas pustaka dulu biar cantik sikit nanti nk amik meja nak susun makanan plak. aku buju n fariq bersiap nak gi amaik nasik sampai umah dia nasik tak siap lagi kene tunggu dorang sampai untuk hantar makanan.
   lepas selesai makn kitorang amik gambar mase tu jgk kelakar tgok fariq hepi gile mase tersentuh tngn nadia.. peh sonok kitorg jadi pengawas selama lima tahun. mase form 2 dulu aku penah menang no 3 pertandingan buku scrap haha. lepaih selesai semua dalam pukul dua petang kitorang balik umah masing2... baii