1 Nov 2000 lagi 12 hari....

    mase terus berlalu dan berlau tanpa menghiraukan kita.. hanya orang yg menghargainya sahaja merasakan ia begitu berharga setiap detik betula la org kate "Masa Itu Emas" tak lame dah nak hadapi perang terakhir aku.. tapi cukup merasakan kelemahan yang masih bertempek pada diri kekadang takut untuk menghadapinya...
   Ditambah lagi hari ni aku dapat markah paling sikit dalam kelas dan kalangn geng aku masakan pian n duan yang paling 'bolah' tu pon markah tinggi dari aku.. terasa sesuatu kesusahan hari ni, petang tadi aku tolong cikgu rashid tanda kertah pekse dia.. tanda je kendia dia bagi la upah 4 inggit buat beli kepok buat makn ngn member2 aku, bajet mase rehat tdi nak belanja air je tapi air plak tak cukup
   Ya Allah ya tuhanku, mudahkanlah perjalanan hidup ku hindarila rasa tertekan ini menggangu hidupku dikala menghadapi peperiksaan ini. bukakanlah hatiku untu berjaya seperti orang lain..
Maaf mak... maaf ayah....

salam sayang 2000