12 Ogos 2000

lebih kurang kul 8 pagi td aku dh grk ke skolah pasl ade kelas tambahan LKJ, cikgu aziz yg ajor.. nila satu-satunya subjek yg aku mnat gler kat skolah, setart dari aku tgok abng aku buat lukisan kejuruteraan masa kat skolah teknik terus tambat hati aku,
      bangga la jugak tahun lepas aku dapat markah tertinggi dlm skolah aku siap ada sijil lgi mase tu aku tgok mak aku bangga ngn aku...
     kalau dalam kelas aku kompen jadi hero bila semua org mntk tolong aku buat, yela imaginasi aku tinggi hahaha... yg pling best kalo yati suh aku ajar dia kompem aku tglkan je mmber aku tu hahaha..
lawa sungguh yati pakai baju kurung hijau ha,, terasa nak ngorat.. eheh dhla kije khusus batik salah buat plk tu tak menjadi bila masuk warna kompem dapat markah rendah ni... aduh utang sape la aku belum bayar ni...
    papepon aku kene siapkan gak kije khusus ni.. dh takde mase nak buat balik... aku target dap A subjet seni ni aduh.....