selasa 10 Oktober 2000

    Addmate mmg aku takleh nk gi dah.. sampai tahap tu je level aku, mane nak pandainye cikgu huda ajar kitorang macam dia ajar kelas intelek kelas no 1 kat sekolah aku agak2 la.. dah la hari ni cikgu huda panggil aku gi kat depan settlekan soklan no 2.. dalam ramai2 yang bijak pandai aku jugak kene ha.. perh. macam hero aku ke depan amik kapur titik kat atas papan hitam pastu diam.. dengar sore cengkerik je.. tetiba adelah sore-sore pelan2 kabo suh tulis ape nth langsung takdengar.. sudahannya cikgu huda ngn kereknya suh aku duduk n aku dijadikan contoh pelajar tak berkualiti dalam kelas... perhhh sikit tak heran cuma rasa malu kat yati jela...
     tapi takpe kejap je malu tu dalam kelas LKJ td aku jadi hero balik semua orang kene kondem ngn cikgu aziz sebab takleh markah bagus..aku jugk kene puji.. ngm latu tdi kene hina pahtu kene puji balik.. hehe.. aku ngan zizi wakil kelas cikgu target A tahun ni..pergh.. boleh korang rasekan tak perasaan aku mase tu hehehe..
    mase ngah borak ngn kaki awek..Yus aku bagitau yang aku ade bekenan ngn sorg junior aku ni pengawas.. comel sungguh time dia marah. mane la tau kot2 yus boleh ayatkan untuk aku hahaha..
aritu boleh palak dia marah kat aku sebab bising padahal ada budak lain yang buat bising tapi lalu sebelah aku cheh.. tapi suke la tgok muka dia mase tengah marah

p/s: kau tetap no 1 yati... chewah...

No comments :