jumaat13 Oktober 2000 3 minggu sebelum SPM

    kejap je masa berlalu untuk babai kat aku skaligus membabaikan diri untuk sekolah ni.. tempat menyimpan kenangan hebat bersama teman2 perjuangan yang ntah jumpa atau tidak selepas ini. sayang sagat kat sekolah ni.. kalu sekolah ni awek dah lame aku suh mak aku kawinkan dengan aku hahaha..

   hari ni ada kem BM kat kelas aku so semua gen aku pergi kecuali Fix, heran jugak aku nape dia tak datang geng2 aku kalu ada kem kompem tak miss... mase rehat tu masing2 bertanya la nape Fix tak dtg, dulu susah bukan senang nak paki hp woo kedit mahal..tepun mahal anak org kaya bleh la pakai..
pas rehat abag Fix datang bagi tau fix eksiden masa nak datang ke skolah.. peh bimbang gak aku selaku member rapat aka ketua kelas sudah menjadi kewajiban aku ha.. lepas solat jumaat buat sembahyang hajat sikit moga Fix tak ape-ape pas tu aku tpn umh dia Alhamdulillah kaki di je teruk patah tulang jari kaki nasib baik tak kene urat..

    alkisah dia budak tu bawak laju kat coner pas tu tak lepas masuk jalan fix n langgar fix.. dia bajet nak cepuk je budak tu tapi kesian sangat kat budak tu...

p/s: aku sayang giler kat member aku....