hari kedua Jumaat....

pagi jumaat kitorang dikejutkan dengan bunyi siren dari cikgu untuk buat QIAMULLAIL kat surau lebih kurang kul 4.30 pg.. lepas kuliah subuh kitorg bleh balik kekhemah untuk mandi dan makan serta bersedia untuk aktiviti seterunsnya...
     stu kumpln aku sruh g kat pentandingan memasak.. aku bagi adunan donat yng mak aku buat mane la tahu kot2 meng kan haha. aku ngn 2,3 org bdk aku masuk pertandingn kraf tangn, nasib baik member aku pezal selalu buat sangkar burung, dengan kreatifnya dia buat rangka rumah pakai buluh aku plk buat gelas pakai botol dengan tempat menyimpan surat bedal jela janji masuk je.. petang plk lepas jumaat pertandingan kawad kaki mmg jem.. sore dah serak salah tune malam tdi dengan budak2 tak reti sangat  so REDHA jela.. takpe bagi meneruskan legasi persembahan tahun lepas petang tu aku create satu drama malam untuk persembahan, aku sebagi atok, duke sebagai bapak, boh sebagai anak baru blik clubing, liyas sebagi samseng, 
   Alhamdulillah berkat latihan petang tu gak kitorang bejaya buat satu drama yang buat orng ketawa terbahak-2 dan diselangi ngn lagu xpdc last tu... masa tu aku tgok member aku seme hepi, satu lagi kenangan bersama sahabat yang aku akan simpan..
   nak dijadikan citer plak malam tu hujan lebat kami semua bertungkus lumus buat longkan supaya tempat kitorg tak banjir n nsib baik dh buat khemah kitorang dapat tdo ngn selesa malm tu n bdk2 lain ramai yg tido dalam kelas hahaha.. bes woo...