24 oktober 2000.. hari jamuan sekolah

 assalamualaikum...
Hari ni sekolah aku buat jamuan kelas serentak 6 buah kelas sekali gus untuk pelajar tingkatan 5, kelas aku dapat meja hujung sekali.. lepas pengetua aku habis membebel kitorang start makan nasi minyak bes la jugak ha hasil kongsi satu kelas..
    masa ni aku amik gambar nagn cikgu aziz, cikgu Wan, Cikgu Nik, Cikgu Pa n lain-2 lagi.. kekadang tu sempat gak mate ni jeling kat yati ngn harapan dia ajak aku bergambar..echewah... mase tu gak kekadang napak pizi nan pejal amik kesempatan amik gambar ngn yati mase yati tak sedor terpikir gak aku nape tak tanye je yati tapi mgkin masing2 tahu yati tu pemalu gak haa..
     Habis makan kat bawah kitorang buat aktiviti dalam kelas plak.. undi hadiah.. mase tu kene cabut kertas dalam balang coklat pahtu kene buat apa yang tulis dalam tu dan no hadiah.. aku kene buat sore budak menangis kendian dapat music box bentuk love.. (2013 aku masih simpan)
    sebagai penghargaan seorang ketua kelas aku dapat jam lagi sebiji hahah lepas makan kek baru kitorang balik.. tak lupa gak mase tu sape yang ada kamera amik gambar la jugak...