26 September 2000 salasak....

assalamualaikum semua.. abih jgk exam percubaan aku, nasiblah markah akau camne nanti, malas nak piki sangt, dah le pagi tadi macam pagi-pagi bese nak kene nunggu liyas nak gi skolah, amende la dia buat pagi2 sampai lewat sokmo.. pagi ni aku tak tahan nak nunggu dia aku teros g umah dia, dah pukul 7.20 pn masih nak makan lagi, nasib baikla mu ni member baik aku Yas..
         pagi ni ade pretest sains tambahan ngn sejarah.. merapu lagi jawabnya.. malas nak buek camno laei... masa kelas BM tadi cikgu Norahman bagi aku pen n buku nota pasal aku dapat jadi pembangkang terbaik dalam kelas bebaru ni... semua pencadang aku hentam hahaha, kumpulan pembangkan peja, roziah n nora semua aku balun hahah..
     dekat nak periksa ni macam2 nak kene buat, kerja rumah matematik n bahasa melayu nak suruh antar besok plak.. ahhh kejap lagi buat pastu nak tido plok

p/s: ingatlah mati kerana ia sebaik-baik amalan....

No comments :