Senin 7 Ogos 2000..

perhh.... lame gile dop tulis diari ni sori naik lori yer,
      seminggu lebih aku balik dri Khemah ari tu, mmg bayk kengn untk aku simpan, smua member2 yg aku ajk spoting giler.. tak lame dah dalam seminggu je lagi utk aku hadapi peperiksaan percubaan tapi aku cam bese buat dekkkk je... pela maslahaku ni yek...
      aritu yus ade kabo kat aku ada budak minat kat aku n ajak aku jumpa kat pintu pagar depan.. eleh bukan bleh caya sangt yus ni lagi pon kita ni bukan kaki awek nak senyum sana nak senyum sini tapi hampeh.. cukuplah kenangan tingkatan 3 dulu.. awek tu pesan kat member yang aku kirim salam dia balas plak
         "dia tu? muka stesen bas ada hati bagi salam kat aku.. cheh!!"
n pasal tu jugak aku tak berani nak dekat ngn awek ni... lagi satu plak yus kate kalu tak caya tanye ngn yati.. yus ni saje ni.. padahal dia pon ade hati ngn yati.. plak dah kita ni dahla syok ngn yati dtg benda camni plak..
 ape-ape jela....