13 Ogos 2000.. permulaan minggu ni...

   pagi-pagi lepas perhimpunan aku terus ke bilik PS pendidikan seni, ingt nk tolong member-2 la ha ramai jgk kat dalam bilik tu yati pon ade gak tgh beborak ngn awek2 kelas aku yang lain, sempat jgak la aku beramah mesra ngn yati ni, dia pemalu, aku pon pemalu lagipn dia ni femes jgkla kat skolah jenis dia ni malu n malas nak layan.. senyum je memanjang.. tak terdaya aku ha.. tgok senyuman dia pon dah buat aku cair..
     masa kelas cikgu wan tadi kelas LKJ napela garang semacam je arini, takkan datng bulan kot tapi mesti kes semalam aku jadi bengap sikit masa dia tgh mengajar kot...
kot la.. lgpon dia baik ngn aku.. mgkin stres kot bebudak aku tak berapa nak paham dia ajar.. subjek ni bayak pakai imaginasi ha.. orang katun macam aku sesuai a hahaha....

camnela aku nk dapatkan no talipon umah dia ea...
nantila aku cari dalam buku talipon  tu... mampus bukan sikit orng nama Alias tu hadoi...